Відзвітування за витрачені кошти при отриманні готівки з картки

Підприємства можуть розраховуватися готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами між собою у розмірі до 10 тис. грн включно. Це стосується також розрахунків під час оплати за товари, придбані на виробничі потреби за рахунок готівки, одержаної за допомогою електронного платіжного засобу.

Довірені особи підприємств, які одержали готівку з корпоративної або особистої картки, використовують її за призначенням без оприбуткування в касі. Зазначені довірені особи подають авансовий звіт разом із підтвердними документами. Також вони мають подати документи про одержання готівки (чек банкомата, копію видаткового ордера, довідки за встановленими формами, сліп, квитанцію торговельного термінала) та повернути невитрачені кошти.

(Джерело: лист ДФС від 23.08.2018 р. № 3719/6/99-99-14-03-03-15/ІПК).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *