Згідно ст. 21 Закону України «Про захист прав споживачів» порушенням прав споживачів, зокрема, вважається:
- порушення будь-яким чином права на свободу вибору продукції;
- порушення свободи волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення;
- нав’язання умов, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, ненадання споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди;
- порушення принцип рівності сторін договору;
- обмеження права споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;
- реалізація продукції, яка є небезпечною, неналежної якості, фальсифікованою;
- визначення ціни продукції неналежним чином;
- несвоєчасна передача документів, які підтверджують виконання договору, споживачу.
Засобами доведення можуть слугувати, квитанція, товарний або касовий чек, квиток, талон, інший розрахунковий документ, договір або інший письмовий документ.
У разі виявлення таких порушень, обов’язково зверніться до Головного управлінні Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.
(Джерело: Держпродспоживслужба)