Що вважається порушенням прав споживача та як довести, що ваші права порушені

 

Згідно ст. 21 Закону України «Про захист прав споживачів» порушенням прав споживачів, зокрема, вважається:

  • порушення будь-яким чином права на свободу вибору продукції;
  • порушення свободи волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення;
  • нав’язання умов, які ставлять споживача у нерівне становище порівняно з іншими споживачами та/або виконавцями, ненадання споживачеві однакових гарантій відшкодування шкоди;
  • порушення принцип рівності сторін договору;
  • обмеження права споживача на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про відповідну продукцію;
  • реалізація продукції, яка є небезпечною, неналежної якості, фальсифікованою;
  • визначення ціни продукції неналежним чином;
  • несвоєчасна передача документів, які підтверджують виконання договору, споживачу.

Засобами доведення можуть слугувати, квитанція, товарний або касовий чек, квиток, талон, інший розрахунковий документ, договір або інший письмовий документ.

У разі виявлення таких порушень, обов’язково зверніться до Головного управлінні Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.

(Джерело:  Держпродспоживслужба)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *