В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів-платників ПДВ. Перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.
Така згода надається у розділі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку.
Оновлена послуга е-кабінету дозволяє перевірити ризиковість свого контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерій його ризиковості. Перевірка контрагента на ризиковість, переконана податківець, допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами.
Наразі засобами Електронного кабінету платник податку може отримати наступні відомості щодо контрагента:
– Податкова адреса;
– Дані щодо місця обліку;
– Інформація щодо посадових осіб;
– Наявність відокремлених підрозділів;
– Види економічної діяльності;
– Наявність об’єктів оподаткування;
– податковий борг;
– нараховані грошові зобов’язання;
– суми сплачених податків, зборів, платежів;
– наявність ліцензій;
– зупинення реєстрації податкових накладних чи розрахунків коригування;
– несвоєчасно зареєстровані податкові накладні;
– перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД;
– інформація щодо включення, виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку;
– звітність з ТЦО;
– фінансовий результат до оподаткування;
– залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів;
– наявність експортних чи імпортних операцій.
Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності у формі е-документа з печаткою органу контролю.
(Джерело: ДПС в Івано-Франківській області)