Подання заяви на повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сум

Порядок дій у разі подання через Електронний кабінет платника заяви на повернення з бюджету помилково та/або надміру сплачених сумм, а саме:

  1. Здійснити вхід до електронного сервісу «Електронний кабінет». Вхід до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі — КЕП) будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації  (MobileID та BankID), за допомогою мобільного застосунку Дія або з використанням «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
  2. Обрати режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету, який забезпечує можливість створення платниками податкової, фінансової, статистичної звітності, звітності з ЄСВ, зокрема заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (далі — Заява), і подання її до контролюючих органів.
  3. Створити Заяву в режимі «Введення звітності», в якій встановити фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми», зокрема «J(F)13 Запити». З переліку електронних форм обрати необхідну форму Заяви J1302002 / F1302002— Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені.
  4. Натиснути на поле «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені», після чого система має відкрити вікно, в якому в полі «Код ДПІ» потрібно зазначити територіальний орган ДПС, до якого подається заява, а після цього натиснути кнопку «Створити» для відкриття форми Заяви для заповнення.
  5. Заповнити відповідні поля Заяви. Під час формування Заяви відбувається автоматичне заповнення полів, а саме «Код органу ДПС, куди подається заява», «Назва органу ДПС, куди подається заява», «Податковий номер платника або серія (за наявності) та номер паспорта фізичної особи — платника податків», «Найменування або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб) платника податків», «Поштова адреса». Інші поля електронної Заяви підлягають обов’язковому заповненню платником.
  6. Обрати напрям перерахування коштів: проставити позначку «V» у відповідному полі. Платник має заповнити один з чотирьох напрямів перерахування коштів та реквізити для такого перерахування.
  7. За потреби приєднати до Заяви додатки через форму J1360102 / F1360102— Документ довільного формату (копії платіжних інструкцій тощо). Для цього у вкладці «Додатки» необхідно обрати опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповнити обов’язкові поля форми. Зверніть увагу: оскільки у полі «Дата сплати до бюджету» Заяви вказується інформація щодо одного платіжного документа, відповідно до якого була помилково або надміру сплачена сума грошових зобов’язань або пені, то з метою повернення таких сум за кількома платіжними документами платник має подати окремі Заяви за кожним платіжним документом.
  8. Перевірити Заяву, для чого після заповнення форми Заяви натиснути на кнопку «Перевірити». Після цього система перевіряє повноту заповнення реквізитів. У разі наявності незаповнених обов’язкових полів система видає відповідне повідомлення, у разі проходження перевірки система видає повідомлення «ОК». Після проходження перевірки — натиснути на кнопку «Зберегти» і система в Електронному кабінеті збереже чернетку Заяви.
  9. Підписати Заяву за допомогою КЕП (або електронного цифрового підпису (ЕЦП)), після чого система автоматично надсилає її до органу ДПС для опрацювання. Платнику формується квитанція № 1 щодо отримання ДПС заяви про повернення. В розділі «Вхідні/вихідні документи» Заява доступна платнику для перегляду та друку, а також відображається квитанція № 2 за результатом перевірки Заяви територіальним органом ДПС.

(Джерело: Центральне МУ ДПС по роботі з ВПП)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *