Порядок створення РРО фіскального звітного чека в разі несвоєчасного закриття зміни через форс-мажорні обставини

Пунктом 9 ст. 3 Закону про РРО передбачено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції, зобов’язані щоденно створювати в паперовій та/або електронній формі РРО (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг)) або ПРРО фіскальні звітні чеки в разі здійснення розрахункових операцій.

Отже, чинним законодавством встановлено обов’язок щоденно створювати у паперовій та/або електронній формі РРО або ПРРО фіскальні звітні чеки в разі здійснення розрахункових операцій.

Водночас у разі виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) як надзвичайних та невідворотних подій, які об’єктивно унеможливлюють виконання обов’язків, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), згідно із законодавчими та іншими нормативними актами умови щодо настання відповідальності не виникають.

З огляду на вищевикладене податківці зауважили, що в разі оголошення повітряної тривоги працівники магазину зобов’язані припинити реалізацію товарів (послуг) та залишити магазин (торговий зал). У разі якщо повітряна тривога тривала в проміжку часу, в якому господарський об’єкт припиняє свою роботу згідно з розкладом, такий чек має бути створений на РРО/ПРРО не пізніше наступного робочого дня до початку проведення розрахункових операцій на такому РРО/ПРРО.

Аналогічними дії суб’єкта господарювання можуть бути і в разі аварійного відключення світла та неможливості створення щоденного фіскального звітного чеку (щоденного Z-звіту).

 (Джерело: категорія 109.10 ЗІР ,  ДПС у Дніпропетровський області)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *