Що робити, коли несправний фіскальний блок РРО

Відповідно до п. 33 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004 р. № 601, несправний фіскальний блок реєстратора підлягає заміні на новий, опломбований виробником. При цьому в новому фіскальному блоку відновлюється інформація із щомісячних звітів реєстратора за останні три роки.

Для відновлення інформації після заміни фіскального блоку центр сервісного обслуговування має використовувати звітні дані щоденних фіскальних чеків, які зберігаються у розділі 1 КОРО до РРО. При цьому в новому фіскальному блоці має бути відновлена інформація за останні три календарні роки.

При формуванні фіскального чека, для введення в новий фіскальний блок, у полі «Найменування товару (послуги)» в обов’язковому порядку слід вносити спеціальний маркер «відновлення фіскальної суми». Таке маркування дасть можливість ДФС при аналізі даних Системи обліку даних РРО виділяти суми, повторно внесені до відновленої фіскальної пам’яті РРО та вже передані до ДФС.

Лист ДФС України від 31.05.2018 р. № 2391/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *