Реєстрація ПН, які зупинені в ЄРПН, після оскарження рішення

 

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в Реєстрі платник має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію / відмову в реєстрації в Реєстрі (п.4 Порядку №520).

Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, подається в електронному вигляді у форматі XML – код форми J/F13126.

До Повідомлення можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J/F13601), до яких можна завантажити копії необхідних підтверджуючих документів у форматі PDF, PNG або JPG.

Кількість документів довільного формату, що додаються до Повідомлення, не обмежена.

Розмір вкладень (у форматі PDF, PNG або JPG) до документів довільного формату не повинен перевищувати 2 Мб.

Комісія регіонального рівня протягом п’яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН та надсилає його платнику в порядку, встановленому ст. 42 ПКУ (п. 3  Порядку №520).

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН набирає чинності в день прийняття відповідного рішення (п. 12 Порядку №520).

Таке рішення може бути оскаржено платником в адміністративному та судовому порядку (п.13 Порядку №520).

Порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165.

Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН подається в електронному вигляді у форматі XML – код форми J/F13132.

Кількість документів довільного формату, що додаються до Скарги, не повинна перевищувати 100 шт.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації, зазначених у скарзі ПН/РК в ЄРПН з урахуванням вимог п. 2001.3 ст. 2001 ПКУ (п. 18 Порядку № 1165).

Якщо рішення щодо скарги не надсилається платнику протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку (п. 16 Порядку №1165).

Скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим (п. 56.23.3 ст. 56 ПКУ).

Тобто, вже подані для реєстрації у ЄРПН ПН/РК, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день настання однієї з таких подій:

  • прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішення про реєстрацію ПН/РК;
  • задоволення скарги щодо рішення про відмову в реєстрації ПН/РК;
  • не надсилання платнику протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, рішення щодо скарги на рішення комісії регіонального рівня про відмову в реєстрації ПН/РК;
  • набрання рішенням суду законної сили про реєстрацію ПН/РК (у разі надходження до ДПС відповідного рішення);
  • неприйняття та/або відсутність реєстрації в установленому порядку рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації ПН/РК.

(Джерело:  ДПС у Запорізькій області)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *