Платник податку може самостійно дізнатися чи потрапив він до плану – графіку перевірок на 2019 рік, звернувшись за відповідною інформацією до веб-сайту ДФС України.
З 01.01.2019 року діє новий порядок врегулювання спірних питань за результатами проведених перевірок СГД.
Так, Законом від 23.11.2018 р. № 2628, були внесені зміни до ПКУ (аб.2 п. 44.7 та п. 86.7) стосовно терміну подачі заперечення до акту перевірки або додаткових документів, які підтверджують задекларовані платником податку дані податкової звітності. А отже, на сьогодні такий термін становить 10 робочих днів з дня отримання акту (раніше такий термін становив 5 робочих днів).
Змінився термін винесення контролюючим органом податкових повідомлень-рішень за актом перевірки. Так, термін прийняття рішення ДФС за результатами перевірки становить 15 робочих днів з дня наступного за днем вручення платнику податку акту перевірки (п. 86.8 ПКУ). Окрім того, у разі подачі СГД заперечення до акту перевірки, податкове рішення ДФС приймається виключно з урахуванням висновку щодо розгляду заперечень. Таке рішення приймається протягом трьох робочих днів, за днем розгляду заперечення та направлення письмової відповіді СГД.
Законом № 2628, внесені зміни до ПКУ (п. 56.3 ПКУ) стосовно терміну подання скарги для оскарження податкових рішень в адміністративному порядку. Наразі, подання скарги для оскарження становить 10 робочих днів (раніше такий термін становив 10 календарних днів).
Граничний термін сплати нарахованого контролюючим органом грошового зобов’язання за результатами перевірки, не змінився. Так, згідно до п. 57.3 ПКУ у випадку оскарження рішення, СГД повинен сплатити узгоджену суму протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.
Адміністративне оскарження закінчується у разі отримання СГД рішення ДФС (п. 56.17 ПКУ). При цьому, слід вважати, що день закінчення адміністративного оскарження і є днем узгодження грошового зобов’язання.