Підтвердження часу відправки ПН/РК на реєстрацію

Фіскальна практика пішла шляхом затягування реєстраційної процедури направлених на реєстрацію ПН/РК:

  • непоодинокими є випадки, коли ПН/РК реєструються з запізненням, хоча були направлені на реєстрацію вчасно;
  • нерідко відповіді протягом тривалого часу взагалі не надходять;
  • буває, що після спливу встановленого терміну платники отримують квитанції про відмову у реєстрації документів або ж з поміткою “Документ не прийнято” з різних причин.

Відповідно до абз.13 п.201.10. ст.201 ПКУ якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Основний принцип даного захисного механізму полягає в тому, що платники можуть нести відповідальність лише за ті дії в рамках процедури реєстрації ПН/РК, на які вони мають можливість впливати. Саме в цьому і полягає суть принципу індивідуальної юридичної відповідальності (ст.61 Конституції України).

Направлення ПН/РК на адресу ДФС (причому, незалежно від того, який програмний продукт для цього використовується) платник тим самим завершує перелік обов’язкових для себе дій, за які він може нести відповідальність. Саме тому документальне підтвердження даного аспекту в багатьох випадках має вирішальне значення.

“M.E.Doc”

У списку виданих податкових накладних треба:

  1. Вибрати ПН, по якій необхідно отримати підтвердження часу відправки. 
  2. Відкрити її. 
  3. Знизу вибрати закладку «протокол» або «властивості». 

Обидві закладки містять інформацію про всі етапи проходження документу: підписання, відправка, доставка у ДФС, отримання квитанції (якщо вона є), відправка контрагенту, доставка контрагенту. Звісно, всі етапи супроводжуються зазначенням часу та дати таких дій.

Обидві закладки дозволяють виведення на друк та зберігання у форматі word. Респект розробникам, опція дійсно зручна. Відмінність «протоколу» та «властивостей» лише у тому, що через «протокол» на друк виводиться лише обрана дія (наприклад, дані щодо відправлення), а через «властивості» можна роздрукувати весь хронологічний порядок дій в одному документі. Така собі зведена відомість).

“FREDO Звіт”

Це інтегрований в ліцензійну 1С програмний комплекс для здачі звітності та електронного документообігу. Інтерфейс та принцип дії у багато чому дуже схожий з медком. Тому:

  1. Вибираємо необхідну нам ПН у списку виданих;
  2. Відкриваємо;
  3. Зліва від неї автоматично відкривається протокол з усією хронологією дій та часом їх вчинення відносно даної ПН. 

З мінусів – інформація з протоколу не роздруковується як самостійний файл. Можливо, програма не передбачає такої опції. Але скріншот в такому разі теж буде далеко не зайвим.

“Електронний кабінет платника”

Дані щодо часу відправки ПН доступні лише по тім ПН, які було відправлено саме через кабінет. Для цього:

  1. Заходимо «Реєстрація ПН/РК» – «Видані ПН»
  2. Обираємо період, формуємо список.
  3. Колонка «Дата» містить інформацію щодо часу відправки документів на реєстрацію.

Доступ до друку не передбачений програмним забезпеченням, тому користуємося скріншотом.

Інтерфейс списку не передбачає такого поля для ідентифікації, як дата виписки ПН. В графі “дата” буде вказано дату та час відправлення. Отже, для ідентифікації нам будуть доступні дані: номер ПН, період виписки ( зверху списка), час відправки ПН у реєстрацію.

“Соната”

Щоб отримати дані щодо часу та дати відправки:

  1. В списку виданих ПН знаходимо необхідну ПН;
  2. Наводимо курсор. Натискаємо праву кнопку миші
  3. Обираємо «Властивості». Знизу у відкритому вікні – “Дата відправки на реєстрацію”
  4. Можна за допомогою “+” відкрити підпорядковані ПН документи, наприклад, “Повідомлення про отримання звітності“, в якому міститься інформація щодо доставки ПН до ДФС.

На жаль, друк цієї інформації можливий теж тільки за допомогою скріншоту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *