Статусу належним чином оформленого первинного документа акт виконаних робіт (наданих послуг) набуде за наявності в ньому всіх обов’язкових реквізитів, визначених у ст. 9 указаного Закону (у т.ч. й особистих підписів осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції).
Відповідно до п. 2.5 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 р. № 88, документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи й електронний документообіг.
Під час здійснення платником податку (постачальником) операції з постачання послуг датою виникнення податкових зобов’язань із ПДВ та, відповідно, складання податкової накладної за такою операцією вважатиметься дата належним чином оформленого первинного документа, а саме — акта виконаних робіт (наданих послуг).
Водночас для отримувача таких послуг підставою для нарахування сум податку, що належать до складу податкового кредиту, буде податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку (постачальником)
(Джерело:лист ДФС від 10.01.2018 р. № 95/6/99-99-15-03-02-15/ІПК).