Делегування керівником організації права на вносення даних в систему іншій особі

Для цього він заходить в систему за КЕП, виданим на юридичну особу, дані про яку зазначено в ЄДР з правами підпису. Потім  вносить необхідну інформацію про організацію і отримує доступ до власного електронного кабінету.

Після цього він може делегувати право вносити дані та підписувати документи іншим особам, яких на те уповноважить.

Щоб отримати це право людині достатньо зайти в систему за КЕП юридичної або фізичної особи, потім:

  • обрати в меню «Кабінет запиту повноважень»
  • в Кабінеті – завести дані про себе, як представника отримувача, внести дані про організацію (або завантажити з ЄДР), завантажити документи (cвідоцтво про акредитацію, установчий документ, витяг з Єдиного державного реєстру)
  • подати запит на підтвердження прав

Керівник у своєму кабінеті в меню обирає опцію  “підтвердження повноважень”  і підтверджує запит.

Після цього уповноважена особа може вносити дані і працювати  в системі.

У подальшій роботі уповноваженій особі необхідно буде використовувати той КЕП (юрособи чи фізособи), за яким вона вперше заходила в систему   і отримала право на підпис і заведення даних по цьому ключу.

Загалом керівник організації може делегувати це право п’ятьом особам.

У разі необхідності – повноваження можна відізвати.

(Джерело: Мінсоцполітики)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *