Щоб скористатися доступними онлайн послугами вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
Після авторизації (якщо ви вже зареєстровані як користувач) у кабінеті громадянина на diia.gov.ua потрібно заповнити онлайн-форму на отримання послуги.
Заяву на внесення змін до даних ФОПа буде автоматично надіслано до реєстратора за місцем реєстрації, або місцем проживання, що вказано в довідці переселенця.
У випадку внесення змін до виду діяльності (КВЕД), якщо ви є платником єдиного податку, автоматично формується заява до податкової.
Статус заяви можна перевірити у кабінеті громадянина. Повідомлення про реєстрацію чи відмову також з’явиться у кабінеті, буде відправлено електронною поштою.
Як тільки зміни будуть зареєстровані в Єдиному державному реєстрі, ви зможете отримати витяг з реєстру в кабінеті громадянина. Витяг має юридичну силу – його можна роздрукувати й користуватися як будь-яким іншим документом.
(Джерело: ДПС у Рівненській області )