Оплата листків непрацездатності правонаступником

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105-XIV у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації страхові виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації (реорганізації), здійснює застрахованим особам правонаступник, а якщо немає правонаступника — територіальний орган Пенсійного фонду України за місцем обліку ліквідованого підприємства, установи, організації як страхувальника.

Якщо страхувальник до ліквідації (реорганізації) не оплатив листки непрацездатності працівників, то правонаступнику у своєму кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України необхідно сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику.

У запиті вказати:

  • код ЄДРПОУ страхувальника, що припинився;
  • назву страхувальника, що припинився;
  • дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії листків непрацездатності.

Після опрацювання та перевірки такого запиту працівниками ПФУ будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності. Це надасть можливість правонаступнику сформувати заяву-розрахунок і здійснити страхові виплати застрахованим особам.

(Джерело: ПФУ)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *