Чи може платник повторно подати таблицю даних платника ПДВ, якщо рішення про її неврахування було оскаржено

Платник ПДВ протягом 10 робочих днів, що настають за днем прийняття рішення комісією регіонального рівня може подати скаргу на таке рішення.

За результатами розгляду скарги комісія центрального рівня протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги приймає рішеня:

  • задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії регіонального рівня;  
  • залишає скаргу без задоволення та рішення комісії регіонального рівня без змін.  

При цьому рішення комісії центрального рівня, прийняте за результатами розгляду скарги, стосується конкретної Таблиці з відповідними номером та датою. Кожна наступна Таблиця, направлена платником податку на реєстрацію до ДПС, отримує власний вхідний реєстраційний номер та приймається комісією регіонального рівня для розгляду як новий документ.

Таким чином платник податку має можливість повторно сформувати нову таблицю, та направити її на розгляд комісії регіонального рівня.

(Джерело: ДПСУ)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *