Для цього він заходить в систему за КЕП, виданим на юридичну особу, дані про яку зазначено в ЄДР з правами підпису. Потім вносить необхідну інформацію про організацію і отримує доступ до власного електронного кабінету.
Після цього він може делегувати право вносити дані та підписувати документи іншим особам, яких на те уповноважить.
Щоб отримати це право людині достатньо зайти в систему за КЕП юридичної або фізичної особи, потім:
- обрати в меню «Кабінет запиту повноважень»
- в Кабінеті – завести дані про себе, як представника отримувача, внести дані про організацію (або завантажити з ЄДР), завантажити документи (cвідоцтво про акредитацію, установчий документ, витяг з Єдиного державного реєстру)
- подати запит на підтвердження прав
Керівник у своєму кабінеті в меню обирає опцію “підтвердження повноважень” і підтверджує запит.
Після цього уповноважена особа може вносити дані і працювати в системі.
У подальшій роботі уповноваженій особі необхідно буде використовувати той КЕП (юрособи чи фізособи), за яким вона вперше заходила в систему і отримала право на підпис і заведення даних по цьому ключу.
Загалом керівник організації може делегувати це право п’ятьом особам.
У разі необхідності – повноваження можна відізвати.
(Джерело: Мінсоцполітики)