Лікарняні та декретні: повідомлення до ПФУ

 

Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання страхувальниками повідомлень про виплату коштів застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ.

Користувачам — страхувальникам, які зареєструвалися на вебпорталі за допомогою електронного цифрового підпису,  надано можливість з електронної форми заява-розрахунку:

  • переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;
  • сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до Електронного реєстру листків непрацездатності.

Для цього необхідно:

  •   в розділі “Заява-розрахунок” та Порталі ПФУ обрати необхідну “Заяву-розрахунок”;
  •   натиснути кнопку “Створити повідомлення”;
  •   в повідомленні, за необхідності, відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;
  •   внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);
  •   після внесення всіх даних необхідно сформувати повідомлення;
  •   ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ.

Переглянути створене повідомлення та його статус роботодавець може в розділі “Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам”.

Повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника по усім заявам-розрахункам, створеним з 01.01.2023.

(Джерело: ПФУ)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *