Інформація та копії документів подаються платником податку до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку з урахуванням вимог Законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг», від 05 жовтня 2017 року № 2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 01 червня 2020 року № 261).
Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі ХМL за кодом форми J(F)13149.
Кільксть документів довільного формату (файлів), що додаються Повідомлення не повинна перевищувати 100 штук.
Водночас, один файл може містити копії кількох документів, за умови, що його розмір не перевищує 2 Мб.
(Джерело: ДПС у м. Києві)