Повернення товару: що для цього потрібно

 

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Повернути товар у магазин, або обміняти його на інший аналогічний, можна протягом 14 днів з дня покупки. Це правило поширюється на товари належної якості, тобто невикористані та непошкоджені.

Щоб повернути або обміняти товар, треба дотримуватися умов його повернення:

  • товару немає в переліку тих, що не підлягають обміну та поверненню; (Додаток №3 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 07 грудня 2005 року № 1173);
  • товар не використовувався і зберігся в тому вигляді, в якому його купували;
  • минуло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
  • є касовий або товарний чек.

Наприклад, в магазині було придбано осіннє пальто, яке не підійшло Вам за розміром, для його повернення необхідно:

  • зберегти товарний вигляд споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • зберегти (знайти, відновити) розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  • протягом 14 днів звернутись до продавця із заявою про обмін товару належної якості, в якій зазначити причини з яких товар не може бути використаний за призначенням.

В заяві про обмін товару, необхідно зазначати, що товар, який Ви повертаєте належної якості, однак не задовільнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром, тому Ви просите замінити товар на інший.

(Джерело: Координаційний центр з надання правової допомоги)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *