Відомості з єдиного державного реєстру, механізм отримання

 

Інформація з Єдиного державного реєстру надається у вигляді:

  • безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей, які актуальні на момент запиту;
  • витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
  • документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі.

Процедуру отримання відомостей з Єдиного державного реєстру, визначено Порядком, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 10.06.2016 № 1657/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.06.2016 за № 839/28969 (зі змінами).

Витяг з Єдиного державного реєстру в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Єдиного державного реєстру.

Документи, які містяться в реєстраційній справі, можна отримати в паперовій формі шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі. Плата справляється за кожен отриманий документ.

Розмір плати за надання відомостей з ЄДР регулюється положеннями статті 36 Закону.

Так, частиною четвертою статті 36 Закону визначено:

  • за надання витягу з Єдиного державного реєстру в паперовій формі справляється плата в розмірі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі – 75 відсотків плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі;
  • за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі — 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Реєстраційна справа в паперовій формі щодо юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи – у виконавчих органах.

(Джерело: Міністерство юстиції України)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *