Фахівці Держпродспоживслужби на сторінці у Facebook з приводу цього питання повідомили наступне:
- Згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник.
- Також, відповідно до статті 668 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення або випадкового пошкодження товару переходить до покупця лише з моменту передання йому товару.
Тобто, до моменту розрахунку споживачем за товар, ризик пошкодження лежить на продавцеві (суб’єктові господарювання), а споживач не повинен сплачувати кошти за розбитий/зіпсований товар.
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
У разі порушення ваших прав, обов’язково зверніться до Головного управлінні Держпродспоживслужби за місцем вашого проживання або до Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.
(Джерело: Держпродспоживслужба)