Строк, в який подається до ДПС скарга на ППР, що отримано в період карантину, та чи можна подати таку скаргу через Електронний кабінет

Якщо платником податків податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу було отримано в період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби:

  • перебіг строку для подання скарги на податкове повідомлення-рішення та розгляду такої скарги контролюючим органом, передбачений п. 56.3 та п. 56.12 ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), починається з першого календарного дня місяця, наступного за місяцем, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • перебіг строків подання скарг в адміністративному порядку не зупиняється та застосовуються наслідки порушення їх розгляду, передбачені п. 56.9 ст. 56 ПКУ, стосовно скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від’ємного значення з податку на додану вартість (п. 528 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідних положень» ПКУ).

На сьогодні меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС. Форма підготовки такої кореспонденції передбачає заповнення або вибір із запропонованих наступних реквізитів:

  • регіон в якому знаходиться орган ДПС, орган ДПС, до якого відправляється лист (запит тощо),
  • тип документа,
  • тематика звернення,
  • короткий зміст листа та
  • сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

За матеріалами «ЗІР: категорія 127.01» ​

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *