Оформлення запиту про стан розрахунків із бюджетами

Запит про стан розрахунків з бюджетами та  державними цільовими фондами платники можуть надіслати  через Електронний кабінет платника. Запит формується у  приватній частині Електронного кабінету з використанням форми «F/J1300203».

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» платник має встановити  період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки».

Обравши запит (F/J1300203) у полях «Регіон» та «Район» слід вибрати відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням у системі встановлено  орган ДПС за місцем основної реєстрації), і натиснути кнопку «Створити».

У формі Запиту автоматично заповнюються:

– найменування;

– прізвище ім’я, по батькові платника податків;

– податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

– дата відправлення Запиту до органів ДПС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Відповідь платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг, можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

Для з’ясування питань користування Електронним кабінетом  платник може звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

(Джерело: ДПС у Київській області)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *