Запит про стан розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами платники можуть надіслати через Електронний кабінет платника. Запит формується у приватній частині Електронного кабінету з використанням форми «F/J1300203».
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У меню «Заяви, запити для отримання інформації» платник має встановити період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки».
Обравши запит (F/J1300203) у полях «Регіон» та «Район» слід вибрати відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням у системі встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), і натиснути кнопку «Створити».
У формі Запиту автоматично заповнюються:
– найменування;
– прізвище ім’я, по батькові платника податків;
– податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
– дата відправлення Запиту до органів ДПС.
Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».
Відповідь платнику надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».
Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг, можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.
Для з’ясування питань користування Електронним кабінетом платник може звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
(Джерело: ДПС у Київській області)