Термін зберігання первинних документів

 

Первинні документи, за якими подавалася податкова звітність, повинні зберігатися не менше 1095 днів (2555 днів — для документів та інформації, необхідної для здійснення податкового контролю за ТЦУ за ст. 39ПКУ) з дня подання податкової звітності.

У разі ліквідації платника податків первинні документи, за період діяльності платника податків не менш як 1095 днів та 2555 для документів та інформації з ТЦУ, що передували даті ліквідації платника податків, в установленому законодавством порядку передаються до архіву.

Первинні документи, пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами ППР або судового розгляду, повинні зберігатися до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менше 1095 днів (2555 днів здійснення податкового контролю за ТЦУ).

(Джерело: лист ДПС від 26.03.2020 р. № 1279/6/99-00-07-02-02-06/ІПК)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *