Згідно з п. 4 Порядку, затвердженого постановою Кабміну від 11.12.2019 р.№1165, прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.12.2019 р. №520, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.12.2019 р. за № 1245/34216, у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник ПДВ має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК, для розгляду питання прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
ДПС розміщує та постійно оновлює на своєму офіційному вебпорталі відомості щодо засобів електронного зв’язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів. (п. 8 Порядку № 520).
Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено.
Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у надісланому Повідомленні.
Тобто, у разі отримання платником ПДВ квитанції про неприйняття Повідомлення, такий платник має право надіслати його з правильними даними.
(Джерело: ДПС у Дніпропетровській області)