РРО, «кешбек»

З 1 жовтня 2020 року покупці, сплативши за товар чи послугу від 850 грн та більше, зможуть оскаржувати видані їм з порушеннями чеки.
Поскаржитись можна лише через Електронний кабінет платника податків, використовуючи при цьому кваліфікований електронний підпис.
Скарга має містити:
– ПІБ, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта, номер засобу зв’язку;
– дату придбання товарів (робіт, послуг);
– найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адресу місця придбання товарів;
– у разі придбання товарів через Інтернет — також зазначають сайт;
– перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою);
– інформацію про розрахунковий документ;
– номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути перерахована компенсація.
До скарги обов’язково додають електронні копії документів або копії документів, отримані шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою), про які йдеться у скарзі.
Після перевірки скарги контролерами та застосування штрафних (фінансових) санкцій до порушника (за рахунок цих санкцій), покупець отримає свою компенсацію («кешбек»), яка становитиме 100 % вартості придбаних товарів (робіт, послуг), зазначених у скарзі.
Така компенсація не включаються до оподатковуваного доходу фізичної особи, тобто з отриманої суми податок сплачувати не доведеться.
(Джерело: ОВПП ДПСУ)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *