Подання заяви зі скаргою на продавця за порушення терміну реєстрації податкової накладної

Відповідно до п. 201.10 ПКУ, у разі допущення продавцем товарів/послуг помилок при зазначенні обов’язкових реквізитів податкової накладної та/або порушення продавцем/покупцем граничних термінів реєстрації ПН/РК в ЄРПН (крім ПН/РК, реєстрація яких зупинена) покупець/продавець таких товарів/послуг має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого продавця/покупця за формою згідно з (Д8) (Додаток 8).

Таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період.

До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, , що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Протягом 90 календарних днів з дня надходження такої заяви із скаргою, контролюючий орган зобов’язаний провести документальну перевірку зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією.

Виходячи з форми Додатку 8 до декларації у відповідних його графах покупцю необхідно вказувати показники, що підтверджуються первинними документами, копії яких додаються до заяви, а також опис порушень продавця, зокрема у разі відмови скласти ПН/РК зазначаються номер і дата первинного документа, що засвідчує факт придбанням товарів/послуг, або факт отримання/повернення таких товарів/послуг.

Подання Додатку 8 до декларації не є підставою для формування податкового кредиту покупцем товарів/послуг.

(Джерело: лист ДФСУ від 17.05.2019 р. N 2215/6/99-99-15-03-02-15/ІПК)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *