Під час виїзної перевірки підприємства-постачальника спортивного одягу відомого бренду встановили у ланцюзі постачання факт придбання неіснуючого товару підприємством-покупцем.
Так, під час перевірки підприємства, для з’ясування всіх обставин справи, фахівці Офісу надіслали запити до Державного реєстру нерухомого майна, для підтвердження можливості підприємством-покупцем зберігати таку кількість товару на складах. Відповідь отримали про відсутність як офісного, так і складського приміщень у цього підприємства.
Управління патрульної поліції однієї з областей України повідомило, що транспортний засіб підприємства-постачальника, з номерним знаком вказаним у товарно-транспортній накладній, до місця поставки товару у зазначений період також не приїжджав.
А під час дослідження наданих підприємством документів з’ясувалося, що товар у різних містах України відпускала одна і та ж людина, що фізично здійснити неможливо.
Так, за проведеним аналізом, фахівцями Офісу великих платників встановлено відсутність виробничо-складських приміщень у підприємця-покупця, матеріально-технічної бази, відсутність трудових ресурсів, основних фондів та іншого майна, необхідного для здійснення господарської операції у обсягах, зазначених у документах, наданих до перевірки.
За результатами проведених фахівцями Офісу контрольно-перевірочних заходів, магазину донараховано понад півмільйона гривень податків.
(Джерело: Офіс ВПП ДФС)