Фізичні особи — підприємці на загальній системі оподаткування під час здійснення торговельної діяльності зобов’язані проводити розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій.
При цьому фізичні особи — підприємці на загальній системі оподаткування мають забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:
– книги обліку доходів та витрат;
– книги обліку розрахункових операцій;
– виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
– ліцензії;
– свідоцтва платника ПДВ (у разі якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
– трудових угод із найманими працівниками (у разі використання найманої праці).
(Джерело: ДФС у Закарпатській області)