Алгоритм дій у разі не отримання квитанції про прийняття/неприйняття/зупинення реєстрації ПН/РК протягом операційного дня

З метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, необхідно:

  • через Електронний кабінет, шляхом перегляду в режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування;
  • звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи до «гарячої лінії» за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації;
  • якщо після надсилання податкової накладної чи розрахунку коригування через 2 год не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор по телефону підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію. 

(Джерело: категорія 101.17 ЗІР)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *