Відповідно до Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою Кабміну від 31.01.2007 р. № 70, новостворені роботодавці та підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій осіб з інвалідністю, фізичні особи, що використовують найману працю, в яких кількість працюючих, для яких це місце роботи є основним, збільшилася до 8 і більше осіб, реєструються у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів до 1 лютого року, що настає за роком створення або збільшення кількості працюючих.
Для реєстрації необхідно подати відділенню Фонду відповідну заяву .
Роботодавці, зареєстровані у відповідних відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів за своїм місцезнаходженням, щороку подають цим відділенням Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів.
Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів роботодавці подають щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна). Форму звітності та Інструкцію щодо її заповнення затверджено наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10.02.2007 р. № 42.
Звіти надаються тільки в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень Фонду соцзахисту інвалідів або надсилаються рекомендованим листом.
Чинними законодавчими та нормативними актами не передбачено подання звіту за формою № 10-ПІ (річна) в електронному вигляді.