Допомога на поховання: особливості заповнення повідомлення про виплату

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами ФСС є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

Після проведення виплат за рахунок коштів ФСС страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат. Повідомлення надсилається у разі, якщо здійснювалось фінансування заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, виплат потерпілим на виробництві за видами, зазначеними у п. 1 Порядку № 12, крім здійснення відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг за рахунок коштів ФСС згідно з додатком 1.5 Порядку № 12. Тобто лише у цьому разі повідомлення не надсилається.

У разі якщо згідно із заявою-розрахунком фінансувалась за рахунок коштів ФСС допомога на поховання згідно з додатком 1.2 Порядку № 12, то у повідомленні зазначається:

  • у колонках “Прізвище”, “Ім’я”, “По батькові”, “№ страхового свідоцтва (ідентифікаційний номер)” – відомості про отримувача допомоги;
  • у колонках “Дані листка непрацездатності”: “Серія” та “Номер” – реквізити свідоцтва про смерть. У колонці “Серія” зазначаються букви без символу “-“, “Номер” – відповідні 6 цифр номера свідоцтва про смерть.

(Джерело: лист Фонду соціального страхування України від 01.10.2018 р.  № 2.4-16-3103)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *