Порядок подання скарги на рішення про відмову в реєстрації ПН, складеної до 1 січня 2018 р.

22 березня 2018 року набрала чинності постанова КМУ від 21.02.2018 р. № 117 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», якою, зокрема затверджено Порядок розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі – Порядок).

Відповідно до п. 5 Порядку скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України від 22.05.2003 р. № 852-IV «Про електронний цифровий підпис», № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 р. № 557.

При цьому Порядком не встановлено обмежень щодо подання скарги в електронній формі засобами електронного зв’язку на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, які були складені до 01.01.2018 р.

Довідково: В Електронному кабінеті запроваджено сервіс з подання скарги на рішення комісій щодо відмови у реєстрації податкових накладних (Джерело: категорія 101.17 ЗІР)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *