Створити та надіслати Скаргу, а також заяву про відмову від поданої скарги платник має змогу через електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Для формування Скарги або Заяви в електронному вигляді платник податків самостійно на власний розсуд може обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
Так, Скарга надсилається за формою J(F)1313201. До Скарги додаються документи про підтвердження реальності здійснення операцій за відмовленими податковими накладними/розрахунками коригування за формою J(F)1360102. Кожен документ, що додається до Скарги, надсилається окремим додатком у форматі pdf та повинен мати розмір не більше двох мегабайт.
У разі відкликання Скарги до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг платник податків має право подати Заяву за формою J(F)1313301.
Електронні формати Скарги та Заяви розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів
(Джерело: Прес-служба ДФС України).